Gyakran ismételt kérdések
Gyakran ismételt kérdések Tőletek
Telefonon tudok rendelni ?
Sajnos nem ..... Tapasztalatunk szerint telefonon nagyon sok félreértés lehet .
" Tudod .. az a sárga ruhát szeretném " Így sajnos nem tudunk segíteni DE !!!!!
A weboldalon, egy gyors regisztrációt követően, könnyedén leadhatod a rendelésedet . Ha nem sikerül így sem - regisztráció után szívesen segítünk Neked . Kérlek keress minket telefonon , előtte keresd ki a termék cikkszámát , amit szeretnél , és szívesen segítünk Neked .
Mennyi idő alatt szállítjátok ki a megrendelést?
A megrendelés leadástól / vagy kifizetéstől számítva, általában 1-3 munkanap alatt megérkezik Hozzád a csomag. Hétvégén és munkaszüneti napokon sajnos nincs kiszállítás ! Így a hétvégén beérkezett rendeléseket hétfőn igazoljuk vissza és 1-3 nap múlva megérkezik .
Kérhetem e későbbi időpontban a kiszállítást?
Maximum 2 napig tudunk elrakni terméket , tartani megrendelést . Kérlek ezt vedd figyelembe rendelésnél .
Meddig “tartjátok” a megrendelésemet ha átutalással fizetnék ?
A Leadott megrendeléseket maximum 2 napig “tartjuk” 2 nap a fizetési határidő . Mivel minden bankban azonnali átutalás van , ezért nem munkanapot nézünk , hanem naptári napot , így a hétvége is beleszámít. Ha ezután nem érkezik meg a leadott rendelés ellenértéke akkor aznap küldünk egy fizetési emlékeztetőt , sms- t , ha ez után sem érkezik meg az átutalás akkor a megrendelést töröljük és a megrendelésben szereplő termékeket visszatöltjük készletre.
Regisztráltam, vagy rendeltem a honlapon, de nem kaptam visszaigazolást . Mi ilyenkor a teendő?
Kérünk ellenőrizd a levelezőprogram SPAM mappáját is ! Minden rendelésről automatikus visszaigazolást küldünk , de előfordul hogy a levelező rendszered spam - nek veszi . Ha ott sincs, akkor valószínűleg regisztrációkor, rendeléskor rosszul adtad meg az e-mail címet. Előfordul . Kérjük, fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz info@nedyn.hu vagy munkaidőben H-P 8 - 14 h ig 0630/880-0296
Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?
Kérünk vedd fel a kapcsolatot a futárral, az SMS-ben megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral.
Ha nem jó a termék vagy nem tetszik vissza tudom küldeni ?
Igen . Ha nem tetszik magadon, vagy nem jó a méret van lehetőséged visszaküldeni . Fontos hogy csak cimkés , kizárólag Új, nem használt hibátlan ruhát tudsz visszaküldeni . A visszaküldésére a vásárlást követően 14 naptári napon belül van lehetőséged . Olyan csomagot, amelynek átvételéért fizetnünk kell, nem tudunk átvenni. Így utánvételesen ne add fel csak sima ajánlott levélként , vagy postai csomagként , melyre nincs utánvét ráterhelve. A visszaérkezett ruhákat bevizsgáljuk minden esetben . A csomagot jól lezárva küldd el nekünk címünkre. Ha mindent rendben találunk, akkor a termék(ek) ellenértékét visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. Amennyiben nem tartasz igényt a megrendelt termékre/termékekre, az elállási nyilatkozatot szükséges kitöltened.
Címünk : NedyN Style - A és T Hungary Kft 5000 Szolnok Szivárvány u 48
Van-e lehetőség felpróbálni ?
Sajnos nincs üzletünk , kizárólag a webshopon tudsz vásárolni .
Igyekszünk termékeinket lemérni , illetve a mérettáblázat alapján van lehetőséged leellenőrizni , hogy a méret kb megfelelő lesz . Ha nincs ott a cm - es lemért méret kérlek írj nekünk . Minden terméknél vani egy bekarikázott ? - jel itt is van lehetőség üzenni nekünk igyekszünk a lehető leghamarabb megválaszolni kérdésedet .
Miért nem tudlak elérni benneteket telefonon ?
A webshop 0 - 24 h ig elérhető . Rendelést folyamatosan fogadunk . Azonban telefonos elérhetőségünk kizárólag Hétfő- Csütörtök 8 - 16 h ig elérhető . Pénteken pedig 8 - 14 h ig Ha kollégáink foglaltak , vissza fognak hívni a megadott telefonszámon . Email-ban sok esetben gyorsabban tudunk válaszolni kérdésedre . info@nedyn.hu
Miért jó nekem ha regisztrálok ?
Regisztrált vásárlóinknak egyedi kedvezménnyel , illetve kupon akciókkal kedveskedünk .
Miért nem kaptam számlát a csomagban?
2020.Január 1-től minden számlát elektronikus formában állítunk ki, amit a fiókodban megadott e-mail címre küldünk el Neked. Ha nem jól adtad meg az email címedet kérlek írj nekünk .
Tudok a futárnál is fizetni ?
Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget. A futárnak bankkártyával is fizethetsz
Bankkártyás fizetést választottam , de véletlenül kiléptem. Hogy tudom kifizetni a rendelésemet ?
Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?
A megrendelést tudod töröltetni , mindaddig ameddig a futárszolgálatnak nem adjuk át . Ha már megkaptad az értesítést emailban vagy sms-ben hogy a csomagodat szállítjuk már nem tudunk rendelést törölni.
Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat. Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést már nem tudunk tőled elfogadni - fiókod pedig letiltásra kerül .
Nem vettem át a csomagot nem tartózkodtam a megadott címen , mi a teendőm ?
Kérünk olyan címet adj meg rendeléskor , amin a szállítás napján elérhető leszel !
A csomagod feladását követően minden esetben emailt küldünk a feladás időpontjáról , illetve arról hogy másnap viszi a futár a csomagod . A fuvarcég minden esetben küld emailt és sms-t is amiben benne van futár telefonszáma, a csomagszám azonosítód, mennyit kell fizetni, milyen időintervallumban viszi ki ( 3 órás időintervallumot ad meg , ha nem vagy abban az időpontban a szállítási címen a futárt hívd ! Vele tudsz egyeztetni. A szállítás napján legyél telefon közelben !!! Mert a futár hívni fog , ha nem ér el akkor még egyszer kiviszi a megadott címre, De ha azt sem vetted át akkor visszaküldik a raktárba .
Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb rendelést elfogadni Tőled !
Utánvétel esetén az át nem vett csomag miatt cégünk minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben mivel a szállítási költséget cégünknek meg kell fizetnie és fiókja letiltásra kerül . Ha kifizeted a szállítási díjat fiókod újra aktív lesz .
Nem kaptam sms - t és emailt a megrendelés feladásáról . Miért ?
A rendelések teljesítése 1-3 munkanap . Profilodba bejelentkezve nyomon tudod követni hol jár a rendelésed . Ha azt látod , hogy csomagod a Gls - nek átadtuk , valószínű nem jó adatokat adtál meg .
Ha bármi kérdésed felmerül , melyre itt nem válaszoltunk kérünk keress minket bizalommal
Kellemes Vásárlást oldalnkon - NedyN Style csapata
0630/880-02-96 info@nedyn.hu